Vicii

Buna ziua , sau ba chiar buna seara , acum depinde , probabil vi-ati  baut cafeluta care va pune in miscare. Astăzi as vrea sa discutut despre ” vicii”.


Ele , viciile sunt cel Mai mare dusman al omenirii, reusind încetul cu încetul sa distrugă fiecare persoana prinsa „in mâinile lui”. Trecând peste ca sunt dăunătoare, viciul reprezintă criteriul care ne delimitează de cate o persoana, reusind sa creeze un obicei de a încerca ceva nou sau a ne distruge încetul cu încetul. Toate viciile se transforma într-o moarte sigură, sau depinde de situatie in prieteni imaginari care iti pot satisface dorintele. Daca un om afirma ca el nu are vicii, avem de-a face, fara dubii, cu o afirmatie falsa. Nu are cum , orice omulet de pe planeta asta are un viciu al Lui. Viciul este partea intunecata a personalitatii noastre.
Acum , de ce apar viciile?  Apar din lipsa de respect de sine, regândindu-ne avem convingerea ca nu meritam sa fim fericiti. Facem orice ca sa dobandim asta, sa ne distrugem singuri.
Viciile ascund o suferinta interioara, pe care o acoperim fie cu tutunul, fie cu alcoolul sau măncarea.
• Din propria experienta va spun ca ambii părintii sunt fumători, am fumat, fumez si voi fuma , pot spune ca nu ajuta cu nimic fumatul, dar fumatul in comparatie cu drogurile, este Putin mai dăunător, însă. Degeaba..tigarile sunt bani arsi, cheltuiti pe nimic bun care iti mai goleste si buzunarul si iti afectează sănătatea , dar in primul caz plămânii. Consider ca eu , dar si ce-i care au acest viciu ne-am pierdut orice urma de independentă si de libertate. Sincer mi-e teama sa mă las de fumat, dar teama vine de la sentimentul ca nu voi reusi iar atunci îmi dau seama ca sunt o persoana delăsată. Urăsc faptul ca, desi nu-mi place sa fumez , mereu mă gândesc la următoarea tigara.
Dupa cum spune si stimatul cheloo in melodia s-a ‘daca e vorba de vicii, omul cat traieste on învătă’.
• Un viciu urat mai este ai alcoolul, da, da alcooul! De ce il învinovătesc? (făcând o mica paranteaza Mereu îmi sunam sau ii lasam un mesaj fostei, iar a 2 a zi îmi era rusine ce auzeam de la ea) dar da , sincer pe lângă tutun si alcoolul este un viciu al naibi de urat , pai alcoolul sincer este un drog , dar nu ai ca se găseste in stare lichida , al cărui consum conduce la o dependenta fizica si psihică. Alcoolul actionează in corp ca factor de stres, creseste tensiunea arteriala si sunt eliberate in sânge mai multe substante.
Cunosc persoane dependente de foarte mult timp , printre care si eu , dar atata timp cat nu au pe cineva sa le sprijine le e foarte greu sa renunte , sau sa constientizeze ca au devenit victimele acestui viciu , nu vor sa recunoască cand sunt invinuite , iar aceste negari fac si mai dificil procesul de renuntare.
Important: Cel care consuma alcool in mod repetat si nu se poate opri , poate spune ca are acest viciu.
Si.. Da a venit si timpul drogurilor , sincer nu le suport , nu , nu sunt dependent de ele , am avut 3 antecedente cu ele ,care sincer mi.e mai mare rusinea sa vorbesc despre. Cele mai utilizate droguri sunt precum heroina , cocaina, metamfetamina, LSD, Ecstasy, etc.

Voi ce parere aveti despre aceste vicii? Un like si un share ne-ar ajuta foarte mult !

Lasă un răspuns

